KONSTRUKCJE
Jeśli twoja postać zna się na zasadach działania szeroko pojętej technologii, możesz konstruować nowe urządzenia. Potrzebować do tego będziesz:
- Odpowiednich narzędzi. Jeśli nie masz pojęcia, jakie będą ci potrzebne, nie martw się - twój MG prawdopodobnie też tego nie wie. Dlatego wszelkie konstrukcje odbywają się w warsztatach, gdzie masz dostęp do całego niezbędnego ci wyposażenia. Możesz też zabrać ze sobą w drogę zestaw narzędziowy, za pomocą którego będziesz mógł tworzyć najprostsze dzieła i naprawiać już istniejące.
- Odpowiednich materiałów. Wszelkie metalowe elementy muszą zostać najpierw wytopione, a do tego będziesz potrzebować matrycy. Po składniki takie jak proch, szkło, drewno czy elementy magiczne będziesz musiał wybrać się do sklepu.
- Czasu. Im większe i bardziej skomplikowane urządzenie, tym dłużej przyjdzie ci poczekać na efekty swojej pracy. Przykładowo zwykły zegarek może powstać w dwie godziny, rewolwer - dwanaście godzin, a napędzany magią Konstrukt - cały tydzień wytężonej pracy.
- Planu zaakceptowanego przez MG. Przykładowo “rewolwer z drewnianą kolbą, bębenkiem mieszczącym sześć nabojów, przystosowany do amunicji kal.34”. Taki opis jest już wystarczający, ale śmiało można się też pokusić o więcej szczegółów technicznych i/lub wizualnych. Jeśli zamierzasz skonstruować całkiem nowe urządzenie, opis musi zawierać zasadę działania. A jeśli jesteś naprawdę ambitny, możesz stworzyć dokładny opis urządzenia lub nawet narysować szkic. +milijon do klimatu.
Jeśli twoja postać zna się na zasadach działania szeroko pojętej technologii, możesz konstruować nowe urządzenia. Potrzebować do tego będziesz:
- Odpowiednich narzędzi. Jeśli nie masz pojęcia, jakie będą ci potrzebne, nie martw się - twój MG prawdopodobnie też tego nie wie. Dlatego wszelkie konstrukcje odbywają się w warsztatach, gdzie masz dostęp do całego niezbędnego ci wyposażenia. Możesz też zabrać ze sobą w drogę zestaw narzędziowy, za pomocą którego będziesz mógł tworzyć najprostsze dzieła i naprawiać już istniejące.
- Odpowiednich materiałów. Wszelkie metalowe elementy muszą zostać najpierw wytopione, a do tego będziesz potrzebować matrycy. Po składniki takie jak proch, szkło, drewno czy elementy magiczne będziesz musiał wybrać się do sklepu.
- Czasu. Im większe i bardziej skomplikowane urządzenie, tym dłużej przyjdzie ci poczekać na efekty swojej pracy. Przykładowo zwykły zegarek może powstać w dwie godziny, rewolwer - dwanaście godzin, a napędzany magią Konstrukt - cały tydzień wytężonej pracy.
- Planu zaakceptowanego przez MG. Przykładowo “rewolwer z drewnianą kolbą, bębenkiem mieszczącym sześć nabojów, przystosowany do amunicji kal.34”. Taki opis jest już wystarczający, ale śmiało można się też pokusić o więcej szczegółów technicznych i/lub wizualnych. Jeśli zamierzasz skonstruować całkiem nowe urządzenie, opis musi zawierać zasadę działania. A jeśli jesteś naprawdę ambitny, możesz stworzyć dokładny opis urządzenia lub nawet narysować szkic. +milijon do klimatu.